Ro   En
1 2 3
Sisteme informationale Solutii IT eficiente si profesionale ce raspund nevoilor afacerilor moderne
Proiectare, dezvoltare, implementare si intretinere aplicatii software
in conformitate cu specificatiile companiei dumneavoastra.   Next »  Citeste detalii
Solutii e-comerce Va oferim cataloage si magazine atat cu suport php, cat si ASP.net,
sustinute de baze de date MySql, SQL Server, Oracle, s.a.   « Previous Next »  Citeste detalii
Web Advertising Va punem la dispozitie tehnologia, experienta si creativitatea echipei noastre pentru a micsora distanta dintre compania si clientii dumneavoastra.   « Previous  Citeste detalii

Smart Client Management

Smart client meanagement Managementul Relatiilor cu Clientii(Customer Relationship Management) este o strategie care exprima decizia organizatiei de a dezvolta impreuna cu clientul un parteneriat pe termen lung, bazat pe cunoasterea nevoilor sale in diferitele etape ale relatiei cu acesta, livrand produse si furnizand servicii care sa corespunda asteptarilor consumatorului.


Obiectivul Smart Client Management
Obiectivul Smart Client Management este de a ajuta companiile sa foloseasca tehnologia si resursele umane pentru a capata noi perspective asupra comportamentului clientilor si a valorii acestora. CRM permite companiilor sa automatizeze, sa integreze si sa foloseasca inteligent parghiile de care dispun in relatiile cu clientii, oferind posibilitatea realizarii unei legaturi aproape personale intre acestia si companie.
Aplicatia ofera suport pentru cele mai importante module ale procesului economic din companie:
• gestiune clienti
• strategia de marketing
• gestiune vanzari
• gestiune plati
• gestiune service

Beneficiile unei strategii CRM
• Cunoasterea clientilor si cresterea calitatii suportului oferit acestora, masurata in termeni de indeplinire a asteptarilor;

• Cresterea eficientei proceselor de vanzare prin procese de cross-selling si up-selling potrivite anumitor etape in cadrul relatiei pe care compania o are cu clientul;

• Cresterea eficientei proceselor de marketing prin realizarea unei comunicari relevante pentru client;

• Cresterea randamentului proceselor operationale;

• Preturi scazute ale vanzarilor si serviciilor;

• Expansiune globala a pietei;


Ce companii folosesc aplicatii CRM?
Managementul relatiei cu clientii este un instrument vital pentru orice companie moderna, indiferent de marimea acesteia. In general, toate companiile ar trebui sa implementeze CRM-ul, dar cu cat compania este mai apropiata de consumatorul final, cu atat creste importanta implementarii acestuia.

Smart client managemet Alegeti Smart Client Management pentru afacerea dumneavoastra!

Beneficiile pe care implementarea CRM le aduce sunt calitative.
Satisfactia clientului este un lucru pe care cu greu puteti sa-l evaluati. Cu toate acestea, ea genereaza sume impresionante si duce la fidelizarea clientului fata de produsele / serviciile companiei.
Va punem la dispozitie tehnologia, experienta si creativitatea echipei noastre pentru a micsora distanta dintre compania si clientii dumneavoastra.
 
 
Copyright (c)2010 Lemonbyte     www.lemonbyte.ro