
Aceasta aplicatie informatica este contruita pe principiul client–server si este conceputa in asa fel incat sa permita realizarea corespunzatoare a activitatilor de:
• gestionare a personalului care se ocupa de descoperire si inchiriere de noi amplasamente
• gestionare a personalului care se ocupa de gestiunea si evidenta locatiilor active
• gestionare a personalului care se ocupa de campaniile publicitare si urmarirea acestora
• gestionare locatii active
• gestionare locatii vizitate
• gestionare contracte cu proprietarii sau asociatia de proprietari
• gestionare autorizatii/avize per locatii
• gestionare, calculare si plata lunara a taxelor per locatie catre proprietarii / asociatia de proprietari, primarie si alte institutii
• gestionare informatii clienti
• gestionare contracte clienti
• gestionare campanii publicitare clienti
• gestionare liste de preturi
• gestionare istoric comenzi
• gestionarea accesului personalului la modulele aplicatiei si pastrarea confidentialitatii informatiilor
• realizare rapoarte de ocupare
• realizare rapoarte de instalare/dezinstalare reclame per locatie
• realizare rapoarte plati lunare catre proprietari
• realizare rapoarte autorizatii de innoitbr
• realizare rapoarte facturari clienti